Mid season sale - 25-50% off
JOPA 50 % ALENNUSJuuri nyt: 15–50 % alennus KOKO valikoimasta!

Asiakaspalvelu

PALAUTUS

Palautus

Palautusehdot
- Sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Palautettua tuotetta ei myöskään saa pestä. Muista, että peruutus- ja muutosoikeus ei koske alusvaatteita tai uimapukuja.

Ota huomioon, että kaikki palautetut vaatteet myydään edelleen ja palautusosastomme taitavat tytöt ja pojat käsittelevät niitä. Valitettavasti olemme huomanneet, että hälyttävän usein palautetut vaatteet ovat erittäin huonossa kunnossa, jolloin joudumme tekemään paljon töitä korjataksemme ne.

On erittäin tärkeää, että palauttamasi vaatteet ovat yhtä puhtaita ja hyvässä kunnossa kuin vastaanottaessasi ne. Esimerkiksi, kun saat meiltä leggingsit tai topin, joka ei ole ihan sopiva ja päätät palauttaa sen meille, varmista, että vaate ei ole likaantunut tai tuoksu hajuvedeltä, kun olet sovittanut sitä. On myös tärkeää, että viikkaat vaatteen ja laitat sen mieluiten takaisin samaan pussiin. Älä vain rutista vaatetta kasaan ja työnnä sitä pussiin, sillä se aiheuttaa lisää käsittelykustannuksia sinulle asiakkaana.

Siksi olemme ottaneet käyttöön seuraavan järjestelmän: - Jos asiakas palauttaa vaatteen, joka ei täytä palautettavalle tuotteelle asetettuja vaatimuksia, esimerkiksi, että palautetussa vaatteessa on tahroja, koiran-/kissankarvoja, hienhajua/hajuvettä, siitä puuttuu laput tai vastaavat merkinnät, peritään 4.90 – 24.90 euron maksu. Maksun suuruus riippuu siitä, kuinka paljon työtä vaatteen palauttaminen alkuperäiseen kuntoon vaatii tai jos se on pahimmassa tapauksessa heitettävä pois.

Maksaako paluun tekeminen mitään?
- Palautettaessa 1-4 tuotetta lisätään palautusmaksu 7€.
- Jos palautetaan 5-9 tuotetta, palautusmaksu on 9€.
- Jos palautetaan 10-14 tuotetta, palautusmaksu on 19€.
- Jos palautetaan 15 tuotetta tai enemmän, palautusmaksu on 49€.

Kuinka voin tehdä palautuksen Budbee/Postnordilla?
- Pakkaa tuote/tuotteet, jotka haluat palauttaa, alkuperäisiin pakkauksiinsa kaikkine lappuineen.
- Pakkaa tuote/tuotteet lisäksi ulompaan pakettiin, esim. pussiin/laatikkoon, jossa tilauksesi saapui.
- Täytä mukana toimitettu palautuslomake niin tarkkaan kuin mahdollista ja kerro palautuksen syy.

Jos teet palautuksen Postnordilla

- Liimaa palautustarra palautuksesi pakettiin. Muista, että vanhat lähetystarrat eivät saa olla näkyvissä. Jätä sitten paketti samaan noutopisteeseen, josta hait sen.
- Saat vahvistuksen sähköpostiin heti, kun olemme käsitelleet palautuksen. Käsittely kestää tavallisesti 5-14 työpäivää siitä hetkestä, kun se jätettiin jakelupisteeseen.

Jos teet palautuksen Budbee

- Konossementtia ei vaadita!
- Mene vain tilaukseesi Budbee-sovelluksessa ja napsauta "Varaa palautus" ja seuraa ohjeita. Voit valita, haluatko palauttaa pakettilaatikon kautta vai haluatko Budbeen noutavan paketin oveltasi.
- Saat vahvistuksen sähköpostitse heti, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Palautuksen käsittely kestää yleensä 5-14 työpäivää.

Oletteko vastaanottaneet palautukseni?
- Heti kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat meiltä vahvistuksen sähköpostitse. Huomaa, että palautuksesi jakelupisteelle jättämisestä voi kulua jopa 14 päivää ennen kuin lopulta käsittelemme asian.

Mitä teen laskulleni palauttaessani tuotteeni?
- Laskusi korjaantuu heti, kun palautus on käsitelty, ja saat vahvistuksen sähköpostitse. Jos pidät osan tilaamistasi tuotteista, saat päivitetyn laskun sähköpostiisi, kun palautus on käsitelty. Standardilaskussa on 30 päivää maksuaikaa, mutta jos eräpäivä alkaa lähentyä, voit pysäyttää Klarna-laskusi. Laskun pysäyttämiseksi toimi seuraavasti: Kirjaudu sisään Klarna.fi-sivustolle tai applikaatioon. Kirjauduttuasi sinun pitäisi nähdä kaikki aktiiviset Klarna-laskusi. Valitse lasku, jota palautus koskee ja napsauta palautuksen raportointia.

Miten teen reklamaation?
- Lähetä meille sähköpostitse tilaustunnuksesi ja kuvaa, jotka osoittavat mahdollisimman selvästi vahingoittumisen/vian, niin arvioimme asian ja palaamme siihen mahdollisimman pian. Voit ottaa meihin yhteyttä kotisivuillamme olevan yhteydenottolomakkeen avulla TÄSTÄ.

Vaihto

Vaihdon ehdot
- Sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Palautettua tuotetta ei myöskään saa pestä. Muista, että peruutus- ja muutosoikeus ei koske alusvaatteita tai uimapukuja.

Ota huomioon, että kaikki palautetut vaatteet myydään edelleen ja palautusosastomme taitavat tytöt ja pojat käsittelevät niitä. Valitettavasti olemme huomanneet, että hälyttävän usein palautetut vaatteet ovat erittäin huonossa kunnossa, jolloin joudumme tekemään paljon töitä korjataksemme ne.

On erittäin tärkeää, että palauttamasi vaatteet ovat yhtä puhtaita ja hyvässä kunnossa kuin vastaanottaessasi ne. Esimerkiksi, kun saat meiltä leggingsit tai topin, joka ei ole ihan sopiva ja päätät palauttaa sen meille, varmista, että vaate ei ole likaantunut tai tuoksu hajuvedeltä, kun olet sovittanut sitä. On myös tärkeää, että viikkaat vaatteen ja laitat sen mieluiten takaisin samaan pussiin. Älä vain rutista vaatetta kasaan ja työnnä sitä pussiin, sillä se aiheuttaa lisää käsittelykustannuksia sinulle asiakkaana.

Siksi olemme ottaneet käyttöön seuraavan järjestelmän: - Jos asiakas palauttaa vaatteen, joka ei täytä palautettavalle tuotteelle asetettuja vaatimuksia, esimerkiksi, että palautetussa vaatteessa on tahroja, koiran-/kissankarvoja, hienhajua/hajuvettä, siitä puuttuu laput tai vastaavat merkinnät, peritään 4.90 – 24.90 euron maksu. Maksun suuruus riippuu siitä, kuinka paljon työtä vaatteen palauttaminen alkuperäiseen kuntoon vaatii tai jos se on pahimmassa tapauksessa heitettävä pois.

Miten vaihdan tuotteen?
- Jos et ole täysin tyytyväinen meiltä ostamaasi tuotteeseen ja haluat vaihtaa sen toiseen väriin, kokoon tai jopa täysin eri tuotteeseen, palauta tuote, johon et ole tyytyväinen, yksinkertaisesti meille tavallisena palautuksena ja tee uusi tilaus valiten eri tuotteen/värin/koon.
- Täytä palautus niin tarkkaan kuin mahdollista ja anna palautuksen syyksi palautus. Saat lisäohjeita palautuksen tekemisestä napsauttamalla “Palautukset”-painiketta tämän tekstin yllä olevasta valikosta.
- Tilaa sitten halutessasi täysin uusi tuote/väri/koko, johon haluat vaihtaa.
- Jos tuotteen/värin/koon, johon haluat vaihtaa, hinta on muuttunut ja on korkeampi vaihtotuotetta tilatessa, esim. jos alkuperäinen ostos on tehty jo päättyneen kampanjan aikana, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme kotisivun yhteydenottolomakkeesta sen jälkeen, kun olet koonnut uuden tilauksen, jolloin hinta korjataan suoraan niin, että saat saman hinnan kuin alkuperäisessä tilauksessa.
- Jos olet esim. valinnut korttimaksun/tilisiirron alkuperäisen tilauksesi maksutavaksi, on hyvä valita 30 päivän ilmainen Klarna-lasku uutta tuotetta tilatessasi. Se ei maksa mitään, ja ehdimme siten käsitellä palautuksesi ja korjata maksun/laskun alkuperäisen tilauksen mukaan ennen kuin joudut maksamaan uudesta tuotteesta turhaan.

Palautustarrani tai palautuslomakkeeni eivät ole tallessa, miten toimin?
- Ei hätää, ota meihin yhteyttä kotisivun yhteydenottolomakkeella TÄSTÄ ja lähetämme sinulle heti uuden palautustarran ja/tai palautuslomakkeen.